Kismama napló kicsit máshogyan

A gondolattól az utolsó nyomásig avagy egy kismama naplója kicsit másképp.

Bejegyzések

Utolsó kommentek

  • Birdy08: először is itt is gratu, no és a lényeg: alapvetően imádom a stílusod, szóval a rekeszizmokat felkészítettem az elkövekező 8 hónapra:)) és minél több infót oss meg velük:) millió pussz Zigótádnak is... (2011.09.15. 22:00) Zigóta - a kezdetek
  • Utolsó 20

Summerfest kismamisan

2013.08.19. 15:52 - Trafficante

Címkék: program kismama családi néptánc bloggermami summerfestbatta

Bizony én, mint hormonhibbant elterveztem, hogy gyermekemet :) bizony a tökéletes ritmusérzékét továbbfejlesztvén kiviszem a Summerfest-re. Ez egy nemzetközi néptáncfesztivál gyönyörű ruhákkal, zenével és kultúrákkal. A program nagyon jó dolgokat ígért a piciknek is így mi Dorkával berobbantunk a fesztiválsátorba. Régen- anno valahol a időszámításunk előtt és a paleolit diéta megjelenése között- még én is roptam kicsiként. Kiváncsi voltam, Dorka mennyire fogékony erre. Hát teljesen!

Annyira édesen ropta, utánozta a nagyokat,ment a körtáncba, emelte lábát, hogy helyszínen zabáltam volna fel és puszilgattam volna össze kicsiny teste minden szegletét. Ezen felbuzdulva oersze másnap is kint voltunk és ugyan azzal a kisgyerekes kíváncsisággal és figyelemmel nézte és csinálta. Nem mondom, hogy a nagy Forrásban fogja egyszer ropni, bár nem mondom, hogy nem szeretném, de ezt úgyis a gyerek és az idő dönti el. Nem fogom erőltetni. Szabad szellem így abban fog kibontakozni amiben szeretne, persze normális keretek között.

Egy szó mint száz, ha szeretnétek, majd egy jó nyári programot a gyereknek és felnőttnek egyaránt akkor látogassatok el a Summerfest-re. www.summerfestbatta.hu

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://varandosag.blog.hu/api/trackback/id/tr425466746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása