Kismama napló kicsit máshogyan

A gondolattól az utolsó nyomásig avagy egy kismama naplója kicsit másképp.

Bejegyzések

Utolsó kommentek

  • Birdy08: először is itt is gratu, no és a lényeg: alapvetően imádom a stílusod, szóval a rekeszizmokat felkészítettem az elkövekező 8 hónapra:)) és minél több infót oss meg velük:) millió pussz Zigótádnak is... (2011.09.15. 22:00) Zigóta - a kezdetek
  • Utolsó 20

Lepergett 12 hét - itt a genetikai ultrahang ideje

2011.10.05. 15:58 - Trafficante

Címkék: hét terhesség szülés kismama nőgyógyász baba 12 12 heti ultrahang

Vártam ezt a napot és persze rettegtem is tőle. Mégis csak egy genetikai ultrahang, egy élet és egy küszöbön lévő szívroham van ilyenkor  doki kezében. Ideges vagy, hogy mit mondd, mit tesz,mit nem... azok a redők nem e redőnyök. Úgyhogy ismét hanyatt dobtam magam. Hideg zselé csorgott a a hasamon, a doki kedvesen rámnézett és oda fordította a monitort azzal a jelszóval, hogy: - Úgyis a maga gyereke! :) Persze, én nap estig figyelném, csak valaki magyarázza el, hogy mi micsoda. De most kivételesen azonosítottam mindent, vagy a szemem már ultrahangra specializálódott. Láttam a kis kezét, meg lábát a fejét és a legnagyobb látványosság, ahogy felemelte a kezét a másikkal meg vakarta a fülecskéjét. Hát úgy elkezdtem röhögni, hogy az ultrahang hirtelen zavarodott képet mutatott. A redők nem redőnyök, az érték jó. Én megnyugodhattam. Csak azok a fránya hasfájások ne lennének.

A bejegyzés trackback címe:

https://varandosag.blog.hu/api/trackback/id/tr483280320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása