Kismama napló kicsit máshogyan

A gondolattól az utolsó nyomásig avagy egy kismama naplója kicsit másképp.

Bejegyzések

Utolsó kommentek

  • Birdy08: először is itt is gratu, no és a lényeg: alapvetően imádom a stílusod, szóval a rekeszizmokat felkészítettem az elkövekező 8 hónapra:)) és minél több infót oss meg velük:) millió pussz Zigótádnak is... (2011.09.15. 22:00) Zigóta - a kezdetek
  • Utolsó 20

Dorottya jelentése az Isten ajándéka

2012.03.13. 07:59 - Trafficante

Címkék: nagymama csillagok dorottya

A könnyedséget valahol a küszöbön tettem le. A nap süt de mégsincs olyan kedvem mint ilyenkor szokott. Dorka nagyija az én anyukám úgy döntött egyedül is képes vagyok egy új kis lény felnevelésére és ő most már a csillagok közül vigyáz ránk. Ha majd Dorka nagyobb lesz elmondom neki, hogy nagyon várta Őt és sok mindent meg akart neki tanítani. Az alumínium edényről szóló dalt, amit én is kicsinek talán órákon át tudtam skandálni vagy az esti imát amit együtt mondtunk és költöttünk át, hogy családra szabottabb legyen. Majd egyszer megkapja azt a láncot amit én kaptam az általánosiskolai ballagásomra tőle és most is itt lóg a nyakamba. Dorka egy igazi angyal lesz és tényleg egy ajándék mindenki számára. Nagyon szeretem és nagyon hiányzik a nagymamája, de legalalább eltudtam neki mondani mennyire szeretem.

A bejegyzés trackback címe:

https://varandosag.blog.hu/api/trackback/id/tr834313480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása