Kismama napló kicsit máshogyan

A gondolattól az utolsó nyomásig avagy egy kismama naplója kicsit másképp.

Bejegyzések

Utolsó kommentek

  • Birdy08: először is itt is gratu, no és a lényeg: alapvetően imádom a stílusod, szóval a rekeszizmokat felkészítettem az elkövekező 8 hónapra:)) és minél több infót oss meg velük:) millió pussz Zigótádnak is... (2011.09.15. 22:00) Zigóta - a kezdetek
  • Utolsó 20

Hány lában van a kutyának számold meg fiam...

2012.09.13. 14:16 - Trafficante

Címkék: kismama csecsemő hozzátáplálás Címkék

Amióta nem jelentkeztem sok minden történt. Pirinyókám már 65 cm-esre cseperedett és a kúszás tudományát kóstolgatja. Eddig annyi ment neki hogy körbe körbe húzza magát de előre még nem indult meg. Én idő közben 30 lettem és elkezdtem a kereskedelmi tv-k által buzgón  reklámozott szemránckrémeket pamacsolni a pofimra. Dorka nem az a sírós baba. Nyugodt kiegyensúlyozott csupa mosoly baba. Imádja a dohányzó asztal alsó polcát titokban megcsócsálni és fürdés közben a pillangót belegyömöszölni a szájába. Egy igazi kis Tündér. Reggel mindig etetés közben a Madagaszkár pingvinjeit nézni és nem lehet lekapcsolni róla. Nem is tudom kire ütött, dehogynem. Apapalánta az aki ennyire függ a zörgö doboztól. Sokat mondókázunk nagyokat mosolyog élvezi és mintha már fel is ismerné. A hozzátáplálás is már nagyüzemben működik kisebb nagyobb bukkanókkal, ugyanis mindenki mást mond. Én mint kezdő mami nem rendelkezem a milyen ételt adjak a gyereknek génnel, de próbálom ezt kedves barátom google a védőnő és a doktornéni segítségével kibogozni kevés sikerrel. Agyhúgykövet kaptam a héten mert 1 hónapja azt mondta a védőnő adhatok neki bármit, sőőőőt paradicdomot hámozva had rágcsálja. Nem voltam merész és a parit lepároltam és préseltem. Amikor rákérdeztem a héten a doktornéninél hogy ez azért nekem nem kerek, mert korainak érzem hát megerősített, hogy parit azért még tényleg ne adjak neki. De ahogy cikk, ember és jó akaró mindenki mást mondd. Óvatosan és ügyesen próbálom kiszűrni mi is a bababiztos kaja. Nem gondoltam volna hogy ez ennyi fejtörést okoz. De ahogy érzem lesz ennél még nagyobb gondunk is késöbb.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://varandosag.blog.hu/api/trackback/id/tr344774896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása