Kismama napló kicsit máshogyan

A gondolattól az utolsó nyomásig avagy egy kismama naplója kicsit másképp.

Bejegyzések

Utolsó kommentek

  • Birdy08: először is itt is gratu, no és a lényeg: alapvetően imádom a stílusod, szóval a rekeszizmokat felkészítettem az elkövekező 8 hónapra:)) és minél több infót oss meg velük:) millió pussz Zigótádnak is... (2011.09.15. 22:00) Zigóta - a kezdetek
  • Utolsó 20

Védőnő a második ütközet

2011.10.17. 20:58 - Trafficante

Címkék: második terhesség kismama védőnő trimeszter

A fránya hasfájások elmúltak. A dokitól kaptam gyógyszert beszedtem, bár több aggodalmat hozott, egy rakatot. Felhívtam, másik orvost, kikértem " kezelőorvosom gyógyszerészem véleményét" és aki él és mozog. Mindenki azt mondta, hogy nem lehet semmi gond, nem árt.

Vártam a második alkalmat, hogy menjek Zsófihoz. Kíváncsi voltam, hogy csak az otthoni mérleg szerint vagyok bálna, vagy a hivatalos mérlegelés is azt mutatja, hogy nehézsúlyba kerültem. Hát nem volt annyira rémes, a kilóim száma hárommal gyarapodott (62) pont eggyel több mint kellene, de majd kompenzálok valamelyik kanyarban. Kaptam egy csomó újságot, meg kupont is amit be lehet váltani idővel. Mindenesetre hasznos. Zsófi azt mondta hamar növök, ami nem baj, mert nem a végén leszek mamut, már az elején kezdem a mamutosodást. Hamarabb is fog mocorogni. Azt hiszem ez már megtörtént, de erről majd ha bizonyos leszek, hogy a belső fura mocorgás nem a belem, hanem a gyermekem beszámolok.

Elkezdtem a mindenféle nem hivatalos letöltő oldalakról hasznos újságokat, filmeket leszedni. Milyen is a szülés, mire kell oda figyelni, mi várható 9 hónap alatt. Csupa móka és kacagás. 

A bejegyzés trackback címe:

https://varandosag.blog.hu/api/trackback/id/tr403310240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása