Kismama napló kicsit máshogyan

A gondolattól az utolsó nyomásig avagy egy kismama naplója kicsit másképp.

Bejegyzések

Utolsó kommentek

  • Birdy08: először is itt is gratu, no és a lényeg: alapvetően imádom a stílusod, szóval a rekeszizmokat felkészítettem az elkövekező 8 hónapra:)) és minél több infót oss meg velük:) millió pussz Zigótádnak is... (2011.09.15. 22:00) Zigóta - a kezdetek
  • Utolsó 20

Mert így gömbölyű!

2011.12.02. 13:30 - Trafficante

Címkék: apa terhesség kismama ultrahang 4d

"A baba a szerelmet erősebbé, a nappalt rövidebbé, az éjszakát hosszabbá, a pénztárcát kisebbé, az otthont boldogabbá, a ruhát gyűröttebbé, a múltat semmissé és a jövőt tartalmasabbá teszi."

Már egy ideje ismerkedünk az albérlővel, konkrétan 21,5 hete ( bár ebből az első 1 hónapban tudomásom sem volt a létezéséről). De azt tudom, hogy reggel, ha felkelek és kihúzom a párnát a feje alól ( pisilek), akkor ő is ébred, majd elszenderedik amikor elindulok dolgozni és ha beértem ő is a munkának lát, addig amíg a reggeli le nem ér. Csendes foglalkozás van úgy délután 15 ig akkor jöhet az ismételt tisztelet kör oda bent. Este mikor apapalánta megjön ismét duhajkodunk kicsit, majd vacsi utáni szenderedés következik és éjjel mikor anya térne nyugovóra akkor indul a kicsi a baba discoba. Így telik egy napja a kényelmes kis albérletben. S közben a kis várfala bővül és kerekedik. Már nem tudok "normálisan" felkelni, csak gördülve. Vicces, mintha egy dinnyének kezei és lábai nőttek volna, de ez a dinnye még nem érett még van 4 kerek hónap, hogy teljesen kikerekedjek.

Tegnap a kis lelkem simogatva lett, és annyira megörültem. Apapalánta azt mondta nagyon szép kismama vagyok. És én nagyon boldog voltam/vagyok! Már csak 7 nap és meglátjuk a bébit 4D-ben, mert a negyedik dimenzió az idő, bizony! Tudtátok?!

A bejegyzés trackback címe:

https://varandosag.blog.hu/api/trackback/id/tr143431648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása