Kismama napló kicsit máshogyan

A gondolattól az utolsó nyomásig avagy egy kismama naplója kicsit másképp.

Bejegyzések

Utolsó kommentek

  • Birdy08: először is itt is gratu, no és a lényeg: alapvetően imádom a stílusod, szóval a rekeszizmokat felkészítettem az elkövekező 8 hónapra:)) és minél több infót oss meg velük:) millió pussz Zigótádnak is... (2011.09.15. 22:00) Zigóta - a kezdetek
  • Utolsó 20

Egy csepp és minden a feje tetejére áll

2013.08.19. 11:11 - Trafficante

Címkék: terhesség méhlepény vérzés 15. hét

BendeGizi 2.0 bizony, mint azt meséltem, teljesen mást produkál a szervezetemmel. Dorka alapból a mozgékonyságával sok energiát vesz ki, de az alacsony vérnyomásom ami hullámzik még többet. De ezzel nincs is akkora probléma, majd elmúlik és ettől függetlenül ugyan olyan boldog vagyok.

Ezt az idillt pár héttel- konkréten 3,5 - ezelőtt egy éjjeli pisilés törte meg. Pisi helyett vér, nem sok de épp annyi, hogy leelőzzem az összes kakast és padon ébredőt, mert én már hajnaltól fent voltam és alig vártam, hogy NYOLC NULLA NULLA legyen és tárcsázhassam az SZTK-t mostani nevén EÜ központot egy aktuális épp azon a napon rendelő nőgyógyászhoz való bejutás reményében. Nem sikerült! Azért hívtam előbb őket és nem a dokimat, mert egyrészt abszolút együttérző ez esetben együtt vérző vagyok :) másrészt meg nem rohangálhatok be pestre egy 17 hónapossal a költözés közepén. De ez nem jött össze. Felhívtam a dokimat, úgy kezdte ahogy én azt már próbáltam, irány az SZTK, de mivel ez nem ment, megbeszéltem vele, hogy elmegyek hozzá Ercsibe. Délutánig malmozás és ideg. Totál ideg... Agyhúgykő a köbön. Aztán megérkeztünk, doki is megjött a maga elegáns nyugodságával, majd behívott. Megvizsgált. A baba jól van, minden kerek, az ilyedség nagyobb volt, de persze nem alaptalan.  Hogy mitől volt?! A méhlepény még akkor a 15 hétben vagy talán most is még a méhszájon volt és az okozott egy kis vért. Kaptam gyógyszert, kupit és egy kérést, miszerint: " Deréktól lefele és térdtől felfele egy hónapig semmi matatás ha kérhetem!" Bébibogyó és az épsége az első, így persze hogy be is próbáljuk tartani a doki kérését de azért kreatívan megoldjuk ezt. A tilalom már csak pár napig él, és már várjuk a zöld jelzést. Már az álmomban is lejátszottam a szitut, hogy megyek a doktorhoz és engedélyt kérek egy laza légyottra. Ciki? Nem hiszem, csak álom egyenlőre.

A bejegyzés trackback címe:

https://varandosag.blog.hu/api/trackback/id/tr795466727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása