Kismama napló kicsit máshogyan

A gondolattól az utolsó nyomásig avagy egy kismama naplója kicsit másképp.

Bejegyzések

Utolsó kommentek

  • Birdy08: először is itt is gratu, no és a lényeg: alapvetően imádom a stílusod, szóval a rekeszizmokat felkészítettem az elkövekező 8 hónapra:)) és minél több infót oss meg velük:) millió pussz Zigótádnak is... (2011.09.15. 22:00) Zigóta - a kezdetek
  • Utolsó 20

Pénz = széles mosoly :)

2011.11.21. 21:02 - Trafficante

Címkék: szülés ultrahang orvos hálapénz genetikai fogadott

A genetikai ultrahang második felvonása november 9.-re e sett. Azt már korábban taglaltam, hogy nem olyan egyszerű ezeket a leleteket beszerezni. Így vissza mentem a dokihoz előző nap, hogy beszerezzek mindent és másnap megtudjak jelenni Bárány dokinál. A leletek jók lettek AFP 1,21 a vírusok iránt védett vagyok. Olyan érték ami magas volt és már gyomor görccsel mentem be, hogy itt valami baj van, az az eredmény lett a legjobb eredményem. A dokim, mostmár tudom nagyon jó szakember lehet, és azt is tudom, hogy alapos mint Kőműves Kelemen mikor befalazta az asszonyt. Abból jött le nekem, hogy minden vizsgálatot megcsinál és ismétel, szóval bízom benne. Feltettem neki a 40 milliós kérdést. Mennyibe fog fájni nekem az ha őt szeretném hogy levezesse a szülést. Széles mosoly fogadott és egy tő mondat hetvenezer. De semmi baj nincs ezzel, plusz harmincötezer a szülésznő. Bevallom, kell valaki akinek nyavajoghatok majd és még el is visel na meg elmagyarázza,hogy akkor mi is megy végbe mégha tisztába is vagyok azzal, hogy a végeredmény az a kis nyálkás véres kis emberpalánta akinek most is napközben versetmondogatok. Szóval, ahogy kiejtettem a számon a bűvös kérdést, a doki mosolygós és magyarázós lett. Sőt még plusz négy képet is kaptam a kis mocorgóról. Itthon gyorsan tisztáztuk a felállást, szülésnél emberem offolja magát, de a vajúdás alatt azért ropogtathatom a kezét. Őszintén én sem tudom melyik lenne a jobb, ha bent lenne vagy ha nem. Most úgy érzem, hogy addig amíg vajúdok legyen ott, kitolásnál már menekülhet és fogalmazhatja az sms-ket felőlem.

Minden papírt beszerezve másnap mehettem a genetikai ultrahang második felvonására. Megnézhettem ismét a kis tüneményt jobb minőségben. A kis kezét ahogy álmosan dörzsöli a szemét és a hólyagját ami pisilésre kész. Itt is minden rendben volt. 1 hét múlva mehettem vissza a dokimhoz, hogy bemutassam az eredményeimet.  

A bejegyzés trackback címe:

https://varandosag.blog.hu/api/trackback/id/tr533402015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása