Kismama napló kicsit máshogyan

A gondolattól az utolsó nyomásig avagy egy kismama naplója kicsit másképp.

Bejegyzések

Utolsó kommentek

  • Birdy08: először is itt is gratu, no és a lényeg: alapvetően imádom a stílusod, szóval a rekeszizmokat felkészítettem az elkövekező 8 hónapra:)) és minél több infót oss meg velük:) millió pussz Zigótádnak is... (2011.09.15. 22:00) Zigóta - a kezdetek
  • Utolsó 20

Oly' vidám az élet

2012.09.26. 14:19 - Trafficante

Címkék: hónap baba hozzátáplálás pelenka hatodik Címkék

Kicsikém így hat hónap elmúltával is csoda jó pillanatokat ad nekünk. Legújabb mutatványa a négykézlábra helyezkedés és nyiszatolás. Hatalmas kis arc, amikor elkezd nyiszatolni, mint aki éppen kilövésre kész. Az egyik este a fürdetés utáni játék közben is elkezdett nyiszatolni. Aztán elfáradt összeomlott, mint a londoni tőzsde oda dőlt Apapalántához és kapott egy puszit. Megismételte többször a puszi kuncsorgást, majd sérelmeztem, hogy tőlem miért is nem akar energetizáló puszit?! Ha hiszitek, ha nem, megértette! A következő kör nyisza után hozzám fordult pusszancsért, majd utána apához. Nagyon mókás kiskölyök.

Új ételeket vezettünk be ilyen volt a sütőtök, amit elsőnek répának hitt, de aztán rájött, hogy nem is az... Nem annyira kedveli, mint a répát, de megeszi. A mai újdonság a joghurt volt... A védőnő tanácsát jól megfontolva, majd vétózva nem citromosat, hanem banánosat vettünk. De ahogy az arckifejezéséből ítéltem, tízes skálán csak úgy hármat érhetett el. Kicsit savanykás volt, és mint tudjuk, egy anyatejes baba nem igazán rajong a savanyúért, nem is értem miért mondta a védőnő a citromos joghurtot.

Ma reggel szokásos pociürítés pelusban programunk után, lelkesen akartam a bűzös butykost eltüntetni a popó közeléből. Rutin róka módjára kibontottam letisztogattam, kivettem, majd összecsomiztam... Aham... csak, hogy Dorka meggondolta magát így hirtelen ötlettől vezérelve még nyomott kettő lazát... a pelenkázó asztalra. :) Jó buli a pelenkázás! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://varandosag.blog.hu/api/trackback/id/tr104804218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása