Kismama napló kicsit máshogyan

A gondolattól az utolsó nyomásig avagy egy kismama naplója kicsit másképp.

Bejegyzések

Utolsó kommentek

  • Birdy08: először is itt is gratu, no és a lényeg: alapvetően imádom a stílusod, szóval a rekeszizmokat felkészítettem az elkövekező 8 hónapra:)) és minél több infót oss meg velük:) millió pussz Zigótádnak is... (2011.09.15. 22:00) Zigóta - a kezdetek
  • Utolsó 20

Nőnek a dűnék ki tudja hol áll meg

2011.11.24. 19:45 - Trafficante

Címkék: hét terhesség kismama 20 melltartó

Hát ahogy nő a domb, nő a dűne is. Sokat halogattam, hogy beszerezzek valami olyan hordozót ami elbírja a gyorsan növekvő labdáimat. Tegnap nyakamba is vettem a várost és elmentem a csoda nénihez aki ránézésre mondja meg mekkora az akkora. Nagy elhatározás kellett hozzá, egy azért mert egyedül semmi kedvem pocakosan sétálgatni a városban ( de most csatlakozott hozzám a kolleganőm) valamint délutánra már fáradságom mérőfoka egeket ver addig amíg nem érek az albérletbe és szusszanok egyet.

A csoda néni kérdezte, hogy segíthet e és én egyből rávágtam, hogy persze. Mondtam neki két helyen növök az egyiknek tartó kell. Rámnézett és megmondta mi a méret. Próbálgattam, majd megvettem az egyik számomra szimpatikus és kényelmes darabot. Bár nem szerettem volna ennyit költeni ( bár ez márkás stb.) és pironkodva is vittem haza, mert bármennyire is szükségem volt rá félre is tehettük volna ha sikerül.

Mocorgó az utóbbi két napban Flash-t játszik ott bent, de nem ám napközben hanem 23-01h -ig. Örülök, hogy aktívan tölti a szabad idejét amikor az anyukája nyugodt és egy szót sem szól, csak az a némber ott kint második napja tompa kicsit agyilag az irodában a babadisco miatt. Most vagyunk 20,5 hetesek. 2 hét és 4D. Várom. Azt is, hogy apa palánta meglássa Őt és talán megcsillanjon egy kicsit a szeme is.  

Megyek, új érzés fogott hatalmába. Milyen is mikor bentről rúgdossák a hólyagodat, érdekes.. Ingerlő! :)  Úgyhogy már itt sem vagyok :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://varandosag.blog.hu/api/trackback/id/tr853409222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása