Kismama napló kicsit máshogyan

A gondolattól az utolsó nyomásig avagy egy kismama naplója kicsit másképp.

Bejegyzések

Utolsó kommentek

  • Birdy08: először is itt is gratu, no és a lényeg: alapvetően imádom a stílusod, szóval a rekeszizmokat felkészítettem az elkövekező 8 hónapra:)) és minél több infót oss meg velük:) millió pussz Zigótádnak is... (2011.09.15. 22:00) Zigóta - a kezdetek
  • Utolsó 20

Az első találkozás a védőnővel

2011.10.03. 19:01 - Trafficante

Címkék: terhesség kismama védőnő ekg vérnyomás

A doki kiadta a parancsot szerezzek kis könyvet. A kis könyv lelőhelye pedig védőnő.Ő az a misztikus személy akiről el nem tudtam képzelni, hogy mit is csinál. De most kideríthettem. Hát időpont adott, cím fejben, irány a védőnéni. Sikerült egy kellemes emberrel találkoznom Zsófi személyében, aki látta rajtam a zavarodottságot és a kérdőjelek halmazát repülni a fejem felett. Sok mindent elmondott nekem, bár leginkább a szülést ecsetelte ami engem még annyira nem foglalkoztat, mert a köztes dolgok jobban izgatnak. A mottóm most a mindennap egy új élmény. Felfedezem, milyen új szúrások és görcsök na meg ingerek léteznek. Ahogy rendezi be a kis bérleményt az új lakó úgy lesz egyre kevesebb a hely és annál jobban érzek én is mindent, bár még nem premier plánba üzenget csak úgy közvetve.

Az üzenete egyik formája a csuklás. Csuklom reggel hajnalban éjjel és a leglehetetlenebb időpontokban a kedvencem a büfi közben hukk. Ez mindenkinek nagy mosolyt csal az arcára. Szóval ilyenkor a hasamon végigfutó ideget birizgálja a csöpp. Jelez, hogy fent van, hogy elég a kaja,hogy aludj már és hogy ne stresszelj már te némber ott kint. Szóval jól megértjük egymást. 

De vissza kanyarodok egy köldöknyit Zsófira. Megmérte a vérnyomásomat, de mégis ő lett sápadt. Azt kérdezte, hogy jutottam el odáig, miért nem estem még össze. Hát voltam már padlón és ha a vérnyomásom fog padlót az se kottyan meg. 90/50 ennyi volt. De az alacsony vérnyomás az első időszakban teljesen normális. Barátomnál (google)  utána kérdeztem, tudok-e valamit ellene tenni. Egyek narancsot, meg banánt az állítólag jó, na meg a kávé csak kis mennyiségben persze ha a kis szilvamag bírja. De nekem cifra fosásom lesz egy kis adag koffeintől így vártam a trimeszter végét, hogy rendeződjön minden. Rendeződött is. 

Megnéztük még, hogy a pisim tartalmaz e valami nem oda valót. Illetve mázsáltunk is. Alig várom, hogy megint mehessek, mert egy két kiló biztos felcsusszant, de nem lehetek benne biztos. 59 ennyi a kiinduló súlyom. Zsófi azt mondta 8 kiló és slussz passz többet nem szedhetek fel, hát kíváncsi vagyok mit szól ehhez a pici. A további instrukciókat megkaptam. Megvan a kis könyv irány a belgyógyászat és a fogászat. 

A belgyógyászat a legnagyobb ellensége a kismamának. Lehet pár hónap múlva a szülőszobától fogok jobban rettegni. De az, hogy egy kismama, aki mikroszaglással rendelkezik és az utolsó sarok utáni kürtös kalácsost is megérzi ezáltal hatalmasakat kordul a gyomra fél percenként ne egyen a vizsgálat előtt 5 teljes órával. Diszkrimináció! Nem ehettem, majd bele haltam. Még jó, hogy az én apukám riasztható volt, mert már amikor a vonaton tartottam haza felé szédültem. Így apukám már a vizsgálat után, friss kenyér és szalámi várt a rendelőben. A vizsgálat EKG volt meg nyomkodás. Kikérdeztek, hogy van a kedves emésztésem, barna maci sűrűn brummog e, mert az nagyon fontos, hogy ne legyen se visszerem se arany erem. Újabb tanulság. Kábelt fektess mami!... mert mindenféle felesleges erekkel fogok gazdagodni.

A bejegyzés trackback címe:

https://varandosag.blog.hu/api/trackback/id/tr353275985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása