Kismama napló kicsit máshogyan

A gondolattól az utolsó nyomásig avagy egy kismama naplója kicsit másképp.

Bejegyzések

Utolsó kommentek

  • Birdy08: először is itt is gratu, no és a lényeg: alapvetően imádom a stílusod, szóval a rekeszizmokat felkészítettem az elkövekező 8 hónapra:)) és minél több infót oss meg velük:) millió pussz Zigótádnak is... (2011.09.15. 22:00) Zigóta - a kezdetek
  • Utolsó 20

Megsarkaltuk anyát!

2012.01.18. 17:24 - Trafficante

Címkék: hét terhesség kismama magzat pocak 28 mozgás sarok

Ma ebéd után sikerült a szokásos étkezési folyamatokat végeznie Dorka babának, hol ide hullámzott, hol oda. Néha úgy érzem idekint, mintha indákon suhanna ide oda. Van, hogy a bordám a bordácsfal, a tüdőm a kapu és ha gólt rúg hatalmas ovációval fogadom, úgy hogy még a gyomrom is belefájdul.

De ma nem hagytam magam, mikor elindult a szörfözés, gondoltam megviccelem a kistörpét. Ő kinyomta a sarkát és a kis talpát én meg megcsikiztem. Persze visszavonulót fújt, majd ismét kacérkodott, és én újra és újra csikiztem. Jót mosolyogtam rajta. Ha nem bírta, akkor rúgott egy nagyot.

Hihetetlen mennyire érezni már, mikor merre is mozog, mikor tart a felszín felé.

Tegnap voltam a dokinál, percre pontosan 28 hetes bébikének felel meg és pont ennyi idős is. A combjai még mindig, mint egy manökennek az egészsége pedig mint a makk.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://varandosag.blog.hu/api/trackback/id/tr983574300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása