Kismama napló kicsit máshogyan

A gondolattól az utolsó nyomásig avagy egy kismama naplója kicsit másképp.

Bejegyzések

Utolsó kommentek

  • Birdy08: először is itt is gratu, no és a lényeg: alapvetően imádom a stílusod, szóval a rekeszizmokat felkészítettem az elkövekező 8 hónapra:)) és minél több infót oss meg velük:) millió pussz Zigótádnak is... (2011.09.15. 22:00) Zigóta - a kezdetek
  • Utolsó 20

Apával a CTG-n

2012.03.13. 08:16 - Trafficante

Címkék: terhesség szülés kismama balett vizsgálat 37 ctg apuka hetét

Másodjára kellett tegnap CTG-re mennem. Most nem éreztem azt, hogy képes vagyok egyedül elmenni, így megkértem apapalántát jöjjön el velem. Vagyis, most már hivatalosan is apává nyilváníthatom, hisz a hónapok alatt nagyon sokat érett, előbújt az ami mindig is benne volt. Ahogy jön a szülés időpontja apásodik el az én életem.

A CTG-n felmásztam az ágyra és rámkötötték a szíjjakat és oda helyezték a kis kütyüket. Dotti felkelt, nagyon nem szereti ezeket a gépeket. A múltkori vizsgálatkor is izgett mozgott, de most, hogy ott volt az apukája bemutatta, hogy tud balettozni. Érezte hogy ott van, de ahogy távolodott az apukája az ágytól úgy ugrabugrált és ahogy közeledett és simogatta meg a pocakom nyugodott meg a kis hercegnőnk. Apa is élvezte, hogy látja, hogy reagál az ilyenekre a kis madamme. Ez is egy újabb kötelék a tényleges fizikai kontaktus előtt.

Már tudom, nagy lesz a szerelem kettőjük között. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://varandosag.blog.hu/api/trackback/id/tr344313504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása