Kismama napló kicsit máshogyan

A gondolattól az utolsó nyomásig avagy egy kismama naplója kicsit másképp.

Bejegyzések

Utolsó kommentek

  • Birdy08: először is itt is gratu, no és a lényeg: alapvetően imádom a stílusod, szóval a rekeszizmokat felkészítettem az elkövekező 8 hónapra:)) és minél több infót oss meg velük:) millió pussz Zigótádnak is... (2011.09.15. 22:00) Zigóta - a kezdetek
  • Utolsó 20

Centit vágva, ..de ki tudja még mennyi van hátra?

2012.03.02. 08:42 - Trafficante

Címkék: hét terhesség szülés kismama szabadság 35 dekoráció dekorgumi szülésfelkészítő

Lassan már egy hónapja szabin vagyok. Ez azért vicces, mert nem éreztem meg belőle semmit. Ez nem az a szabadság érzés amit eddig megszoktam. Ez az 1 hónap csettintésre rohant el, minden napra volt valami olyasmi ami miatt nem hiányzik a munka. Koncentrálok Dorco-ra és  bele tanulok a HTB-be azaz a háztartásbeliség apró csepprőségeibe. Soha nem értettem anyukámat miért feszül meg mikor valamit széthagytunk, tudtam, hogy rendet rak utánunk de ez olyan természetes volt. Az! Természetes, de a lakás is olyan ami soha nem lehet tökéletes csak közelít. Így van, hogy én is kiakadok, mint anyu tette anno. :) 

Szóval átalakulok. A befizetett 9 hónapos felkészítő Légy te is anyuka kurzus lassan a végére ér és a szakdolgozat leadása és a vizsgám majd jó sok év múlva lesz. A testem most a 35. héten ismét felpörögve készül a szülésre. A kezeim kezdenek vizesedni, a méhem tornázik mintha külön hasizom gyakorlatokat végezne. Kis albérlőm a garzonját kezdi kinőni és átrendezve a lakást közelebb húzódott az ajtóhoz így hagyva végre a gyomromat szabadon és végre több hónapos nyomás után újra megkordult és érzem mikor is vagyok igazán éhes. Amikor úgy félidős voltam sokat álmodtam egy kisbabáról, mostanában is vannak babás álmaim, de nem látom az arcát pedig nagyon szeretném.

A szülésfelkészítőn a héten megnéztünk egy szülést, de még másokat megriasztott én örültem, mert a vége csodaszép. Kibontod a kinder tojást és a játék amit összeraktál csak a tied.

Találkoztunk egy lánnyal, aki szintén jár felkészítőre. De erre az órára már nem ült be, ugyanis a gyermekágyas osztály lépcsőfordulójában futottunk össze. Köntösben boldogan ült a férjével. Megszületett a babája 3 óra alatt. Mindannyian sárgultunk és nem a hormon miatt hanem az irigységtől. Könnyű, gyors és egyszerű szülése volt. Jó volt látni, hogy ő már átélte azt amire mi még egyenlőre próbálunk felkészülni, pedig nem igazán lehet.

Amíg nem érkezik meg életem tündérkéje, (bár már egy-egy front nem komoly fejfájást, hanem komoly izgalmat jelent, hogy meg-megindul, de eddig még csak ijesztgetett) addig dekorgumiba fojtom kreativitásom. Már írtam, hogy Csingiling kész és most az ajtódíszünk Minnie helyére került. Ma pedig apapalánta kedvencei az egyszarvúak megformázásra kerülnek. Megyek megmozgatom a csülkeimet. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://varandosag.blog.hu/api/trackback/id/tr204283820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása