Kismama napló kicsit máshogyan

A gondolattól az utolsó nyomásig avagy egy kismama naplója kicsit másképp.

Bejegyzések

Utolsó kommentek

  • Birdy08: először is itt is gratu, no és a lényeg: alapvetően imádom a stílusod, szóval a rekeszizmokat felkészítettem az elkövekező 8 hónapra:)) és minél több infót oss meg velük:) millió pussz Zigótádnak is... (2011.09.15. 22:00) Zigóta - a kezdetek
  • Utolsó 20

Indul a visszaszámlálás

2012.02.17. 08:49 - Trafficante

Címkék: kommunikáció hét terhesség kismama 33 magzatmozgás

Érdekes időszak kezdődött, bár az elmúlt majdnem 8 hónap is az volt, hisz minden héten más és más volt. Még mindig nem hiszem el néha, hogy ott bent egy baba van, aki olyan apró volt anno, mint egy babszem. Tegnap meg már azt mondta a doki, hogy két kilót nyom és hosszú a combja szép pofija van. Amikor mozog az olyan érzés mintha a hasam önálló életre kelne. Amikor beszélek hozzá reagál, ha oda tesszük a kezünket akkor oda jön és megrúg. Hihetetlen, hogy már most tud kommunikálni, néha elgondolkodom, hogy velem éli ugyan azokat a dolgokat amiket nap mint nap én és ilyenkor lelkiismeret furdalásom van, hogy neki ezt nem kéne átélnie. 33 hét van a hátunk mögött, előttünk meg évtizedek. Mostanában az alvás az csak halvány fogalom néha, hogy külön mozogjon az alsó végtagom a felsőtől arra még várnom kell, hisz elpingvinültem. Felszedtem annyi kilót, ahány éves voltam akkor amikor elhagytam a családi fészket. De ez mind mind igazán jó érzés.

Felhoztuk aputól a kiságyat és apapalánta lelkesen neki állt összeszerelni. Azt hitte a lengyel Ikeás termékek ugyan olyan könnyen szerelhetők mint a svéd. Hát nem! De viszont 100- szor masszívabbak. Így az összeszerelés eltartott vagy 4 órán át, ami tartalmazott egy 1 órás bónusz tracket egyedi szitkozódásból. Mire végzett a máglyarakás is megsült és Ő oly' büszkén hozta a zacskónyi csavart ami kimaradt, idézem: "Pedig én mindenhova csavartam be valamit" Zabálnivaló :) 

Mivel most már itthon töltöm a napjaimat elkezdtem a fali dekorációt megkreálni. Csingiling az első delikvens dekorgumiból, az alap jól sikerült, bár talán Csing kicsit hasonlít a mostani énemre. Deréktól felfelé csinos, lefelé pedig kicsit vaskos lett a popsi és a comb.

 

Velentin napra megleptük apapalántát egy nagy pocak szívvel ami kicsit absztrakt lett és a rajzeszközöm egy rúzs volt. Mivel ritkán használok hasonlókat, fogalmam nem volt róla, hogy az egyetlen rúzsom jól fed és nehezen lemosható. Így mire lemostam a pocimról a fél mosdókagyló és a rajta lévő tárgyak mind-mind kaptak egy kis Valentin napi rúzsfoltot.

Drukkoljatok a finishben!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://varandosag.blog.hu/api/trackback/id/tr994122730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása