Kismama napló kicsit máshogyan

A gondolattól az utolsó nyomásig avagy egy kismama naplója kicsit másképp.

Bejegyzések

Utolsó kommentek

  • Birdy08: először is itt is gratu, no és a lényeg: alapvetően imádom a stílusod, szóval a rekeszizmokat felkészítettem az elkövekező 8 hónapra:)) és minél több infót oss meg velük:) millió pussz Zigótádnak is... (2011.09.15. 22:00) Zigóta - a kezdetek
  • Utolsó 20

Szeretem az állapotos állapotom :) 10 hét 10 nap

2012.01.31. 18:28 - Trafficante

Címkék: hét terhesség kismama 30 pocaklakó

Indul a visszaszámlálás :) 10 nap vagyis már kevesebb és az irodai légkört felváltja, majd a babaágy új fa illata. 10 hét és a babaágy már enyhén érezhető friss fa illatához csatlakozik egy babaillatú közel 60 centis kis csöppség, akivel meg kell ismertetni ezt a világot és fogni a kicsi kezét. Várom? Hogy a viharba ne! Hiányozni fog az irodai forgatag? Egy része, de nem az egésze. A faktorok nem. Az élmények az izgalmak igen, de ezeket felváltja más izgalom. Egy másik munkaköröm lesz 0-24 ig és azaz élmény ha tudok majd egy keveset aludni, megfizethetetlen lesz :) Az elmúlt hét mínusz 1 ( mivel 1 hónapon keresztül nem tudtam a kis albérlőm létezéséről) hónapban a kezemet tövig rágtam néha, úgy aggódtam, hogy mi lesz, hogy ne legyen semmi baja a kis tündérkémnek. Hogy apapalántából lesz-e nagy apafa amire fel lehet mászni, hogy belőlem igazi mami lesz-e. Sok-sok minden futkorászott az agyamba, de a mostanában eltelt pár nap, valahogy meghozta a nyugodtságot, hogy igen, minden úgy és ott van ahol kell. Voltak álmok, amik lehet, hogy meghiúsultak vagy meghiúsulni látszanak. De kislányként is királylány akartam lenni, nem lettem. Később szőke herceget akartam fehér lovon, de az én "hercegem" nem jár fehér lovon mégis számomra tökéletes még ha néha nem is tűnik annak, de hát én se lettem királylány. :) Az álmok viszont maradtak rózsaszínek, mégha néha kékre is cserélném... :) 

Azt hiszem, most önlájkoló leszek ;) 

Ez pedig a mostanában igen sűrűn hallgatott zeném:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://varandosag.blog.hu/api/trackback/id/tr574036456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása