Kismama napló kicsit máshogyan

A gondolattól az utolsó nyomásig avagy egy kismama naplója kicsit másképp.

Bejegyzések

Utolsó kommentek

  • Birdy08: először is itt is gratu, no és a lényeg: alapvetően imádom a stílusod, szóval a rekeszizmokat felkészítettem az elkövekező 8 hónapra:)) és minél több infót oss meg velük:) millió pussz Zigótádnak is... (2011.09.15. 22:00) Zigóta - a kezdetek
  • Utolsó 20

Jött és ment a Jézuska

2012.01.10. 21:00 - Trafficante

Címkék: terhesség kismama karácsony méhösszehúzódás

Kicsit megkésve de beszámolok a karácsonyi történésekről. Az izgulás az megvolt, jó legyen a hami minden flott legyen. Hát mondjuk azt, hogy sikerült. Kaptunk/tam egy csomó mindent, már néha kényelmetlenül is éreztem magam. Vártam már,hogy pihenhessek és meg is tettem, hisz a mindennapi céges idegeskedés kiszívta az energiámat. Egy hét elrepült mint a fecske. Pocaklakóm pedig felvette a ritmust, amikor fent voltam fent volt amikor aludtam aludt. Sikerült hozzászokni ahoz, hogy délutánonként aludjak, kimaradhatatlan volt az ebéd utáni alvás. De mint, minden ez is múlandó. Így mostmár a mindennapi mókuskerék visszaszippantott. Megbeszéltem a fönökömmel, hogy a január végi távozásom, bizonyos okokból kivitelezhetetlen, így majd akkor távozom a telemarketing örök mezőiről, ha Dorka vagy a doki azt mondja stop mami. Az utóbbi pár nap a kis albérlőmet is kihívások elé állítja, sokszor makacskodik, mikor nekem az agyam tekereg, és a kis várfalát betonkemény bunkerré alakítja.

Elkezdődtek a méh edzések. Hát a szülési fájdalmak ennél 100 szor keményebbek akkor nem lesz a történet egy lágy szamba, mert már ettől is néha felkiáltanék, hogy mindjárt megszülök! :) Úgyhogy kiváncsi leszek a Show Time-ra, félelem és rettegés nincs, csak csupa kifürkészhetetlen kiváncsiság. Látni szeretném a kis vonásait és meg akarom ölelgetni a tündérkét, és nem utolsó sorban apapalánta reakciója is roppantul érdekel.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://varandosag.blog.hu/api/trackback/id/tr193535390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása